Saps quina és la forma més econòmica que et recordin els teus clients? Un regal amb el teu logotip.

El cost de l’oportunitat entre regalar un detall o no regalar res és immens. Petits obsequis econòmics com bosses, moneders personalitzats o algun detall que pugui recordar a la teva empresa amb el teu logo pot aportar-te molts avantatges.

Aquí t’expliquem els 6 motius pel que regalar als teus clients és sempre bona idea:

1- Crea un sentiment d’agraïment
Quan el teu client rep un regal inconscientment té la necessitat de correspondre-ho d’alguna forma. Si un client rep un regal de la teva empresa, per petit que sigui, és probable que la seva opinió subjectiva canviï positivament i expressi el seu agraïment amb la seva fidelitat.

2- Ajudar a recordar el nom de la marca
Cada vegada hi ha més competència i inconscientment quan veiem un bolígraf amb el logo d’una marca es memoritza més fàcilment. A més, també pots afegir la web, el telèfon o la direcció per facilitar el contacte amb aquest.

3- Un detall que pugui necessitar
El detall escollit pot ser un objecte útil, però senzill, que el client hagi d’utilitzar habitualment a la seva casa o en el seu dia a dia.

4- No és una despesa, és una inversió
I sempre serà així.

5- Imatge de generositat
En comprar en grans quantitats sempre et sortirà més econòmic que al client, per això, la percepció del valor del que costa aquell objecte sempre serà major pel client.

6- Nadal sempre és una bona època per regalar
És l’excusa perfecta per fer un detall als clients i no clients per agrair la seva fidelitat o captar la seva atenció.

Leave a Reply